PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ WEBOVÝCH STRÁNEK BANKETOVYNABYTEK.CZ

  1. Obecná ustanovení
    1. Tyto obchodní podmínky stanoví pravidla pro používání funkcí služby, zejména pravidla pro používání internetového obchodu, podmínky pro podávání a vyřizování stížností a pravidla pro ochranu osobních údajů.
    2. Jak je použito v těchto Podmínkách:
      1. Spotřebitel – fyzická osoba, která s podnikatelem (poskytovatelem služeb) činí právní úkon, který přímo nesouvisí s jeho podnikatelskou nebo profesní činností,
      2. Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, jíž zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, provozující vlastním jménem podnikatelskou nebo profesní činnost, s výjimkou živnostníka,/li>
      3. Živnostník – fyzická osoba, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud je z obsahu této smlouvy zřejmé, že pro ni nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě předpisů o centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti,
      4. Zákazník – spotřebitel, podnikatel, živnostník, který využívá služeb Služby nebo navštěvuje Službu,
      5. Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky webových stránek banketovynabytek.cz,
      6. GDPR – Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů),
      7. Webové stránky – webové stránky provozované Poskytovatelem služeb v polském jazyce, vlastněné Poskytovatelem služeb, umístěné na adrese https://banketovynabytek.cz/,
      8. Internetový obchod – internetový obchod provozovaný poskytovatelem služeb v rámci služeb nabízených službou,
      9. Smlouva – smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky uzavřená mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem za podmínek uvedených v těchto smluvních podmínkách,
      10. Služba(y) – služby poskytované Poskytovatelem služeb elektronicky prostřednictvím Služby, spočívající v umožnění Zákazníkovi používat Internetový obchod, objednávkový formulář v Internetovém obchodě, účet Zákazníka v Internetovém obchodě, kontaktní formulář a službu rychlého kontaktu,
      11. Poskytovatel služeb – Artur Jastrzębski, podnikající pod názvem ARPEX – ARTUR JASTRZĘBSKI, se sídlem ul. Ludwika Narbutta 24 lok. 18, 02-541 Varšava, Polsko, nr VAT: PL5210326727, eshop@bankietowo.pl.

  2. Podmínky používání
    1. Poskytovatel služby poskytuje zákazníkům bezplatný přístup ke službě na dobu neurčitou, 24 hodin denně, každý den v týdnu.
    2. Poskytovatel služby nenese odpovědnost za přerušení provozu služby.
    3. Používání služby nevyžaduje, aby si zákazník instaloval jakýkoli další software.
    4. Pro používání služby je nutné:
      1. Přístup k internetu,
      2. webový prohlížeč s povolenými soubory cookie,
      3. mít aktivní e-mailový účet.
    5. Aby mohl zákazník Službu řádně využívat, měl by mít k dispozici zařízení, které umožňuje využívání Služby (např. počítač, chytrý telefon nebo tablet), které má v době využívání Služby přístup k internetu a software, který splňuje následující minimální požadavky, např.: prohlížeč Internet Explorer verze 7.0 nebo vyšší nebo Firefox verze 3.0 nebo vyšší s povolenými cookies.
    6. Poskytování služeb Poskytovatelem služeb prostřednictvím Služby se uskutečňuje pomocí protokolu SSL (webové stránky začínající https:/, tj. šifrovaná verze protokolu HTTP), díky kterému jsou data přenášená zákazníkem bezpečná, protože neexistuje možnost zachycení nebo změny dat přenášených v rámci šifrovaného spojení.
    7. Náklady na přístup k internetu a přenos dat v souvislosti s využíváním služeb nabízených službou nese zákazník.
    8. Při používání služby je zákazník povinen:
      1. používat službu v souladu s podmínkami služby a platnými právními předpisy,
      2. nezasílat poskytovateli služeb obsah, který je urážlivý, nezákonný, porušuje osobnostní práva třetích stran chráněná zákonem, jakož i autorská práva a podobu třetích stran,
      3. nepoužívat Službu způsobem, který je v rozporu se zákonem, dobrými mravy nebo porušuje osobnostní práva Poskytovatele služby,
      4. zdržet se používání Služby k zasílání reklam a jakýchkoli informací komerčního charakteru Poskytovateli, zejména šířením nevyžádaných komerčních informací,
      5. nepodnikat žádné kroky, které by mohly bránit provozu služby nebo do něj zasahovat.

  3. Typy poskytovaných služeb
    1. Na webových stránkách jsou klientovi k dispozici následující typy služeb poskytovaných poskytovatelem služeb v elektronické podobě:
      1. Internetový obchod,
      2. objednávkový formulář v internetovém obchodě,
      3. Účet zákazníka v internetovém obchodě,
      4. kontaktní formulář,
      5. rychlý kontaktní servis.
    2. Smlouva o poskytování Služeb je uzavřena v okamžiku, kdy Uživatel zadá do prohlížeče příslušnou adresu Webové stránky (URL) obsahující obsah zpřístupněný v rámci Služeb, nebo v okamžiku, kdy Zákazník použije odkaz umístěný na jiné webové stránce, který přesměruje na stránku Webové stránky, s výhradou odstavce 5 níže.
    3. Zákazník může kdykoli ukončit používání elektronicky poskytované služby. Ukončení smlouvy o používání elektronicky poskytované služby se provádí přerušením používání funkcí služby v souladu se zásadami uvedenými v odstavcích 4 a 5 níže.
    4. Konec platnosti jednotlivých služeb uvedených v bodě 1 výše nastane, jakmile Klient nebo Poskytovatel služeb splní všechny podmínky uvedené u dané služby. V takovém případě smlouva o používání elektronicky poskytované služby automaticky zaniká, aniž by bylo nutné činit další prohlášení vůle stran.
    5. Ustanovení odstavců 2 a 4 výše se nevztahují na službu kontaktního formuláře, službu rychlého kontaktu a účet zákazníka v internetovém obchodě. Uživatel může zahájit a ukončit používání služeb:
      1. kontaktní formulář a službu rychlého kontaktu v souladu s pravidly uvedenými v § 4 níže,
      2. zákaznický účet v internetovém obchodě v souladu s pravidly uvedenými v § 6 níže.

  4. Kontaktní formulář a rychlý kontaktní servis
    1. Smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky v rozsahu umožňujícím zákazníkovi kontaktovat poskytovatele služeb prostřednictvím kontaktního formuláře je uzavřena okamžikem odeslání dotazu prostřednictvím kontaktního formuláře v záložce Kontakt na webových stránkách služby.
    2. Smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky v rámci umožnění zákazníkovi kontaktovat poskytovatele služeb prostřednictvím služby rychlého kontaktu je uzavřena okamžikem odeslání žádosti o rychlý kontakt zákazníkem a realizací tohoto kontaktu poskytovatelem služeb.
    3. Služba rychlého kontaktu je dostupná prostřednictvím okna „Rychlý kontakt“ zobrazeného na hlavní stránce služby a spočívá v tom, že poskytovatel služby kontaktuje zákazníka zpětným voláním na telefonní číslo uvedené zákazníkem ve formuláři. Služba rychlého kontaktu je zákazníkům k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin, s výjimkou státních svátků.
    4. Pro zaslání dotazu poskytovateli služeb prostřednictvím kontaktního formuláře je nutné, aby zákazník poskytl osobní údaje v podobě jména a příjmení, e-mailové adresy a telefonního čísla.
    5. Osobní údaje uvedené v odstavci 4 výše jsou shromažďovány za účelem vyřízení žádosti zákazníka v kontaktním formuláři.
    6. Poskytnutí těchto údajů zákazníkem je dobrovolné, ale nezbytné pro vyřízení žádosti.
    7. Při rozhovorech v rámci služby rychlého kontaktu jsou osobní údaje shromažďovány pouze na žádost poskytovatele služeb, např. když zákazník podá objednávku. Poskytovatel služeb pokaždé informuje zákazníka o rozsahu a účelu zpracování osobních údajů a požádá ho o to.
    8. Smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky v rozsahu umožňujícím zákazníkovi kontaktovat poskytovatele služeb prostřednictvím kontaktního formuláře nebo okna rychlého kontaktu zaniká okamžikem jejího uzavření.

  5. Internetový obchod
    1. Poskytovatel služby provozuje v rámci služby internetový obchod, jehož prostřednictvím:
      1. informuje zákazníky o produktech dostupných v internetovém obchodě,
      2. umožňuje zákazníkům zadávat objednávky.
    2. Předmětem objednávky v internetovém obchodě mohou být pouze produkty zobrazené v internetovém obchodě v době objednávky.
    3. Obsah internetového obchodu nepředstavuje nabídku, ale pouze výzvu k uzavření smlouvy.
    4. Ceny uváděné poskytovatelem služeb v internetovém obchodě jsou vyjádřeny v českých korunách. Ceny uvedené v předchozí větě jsou netto a nezahrnují DPH.
    5. Výrobky v internetovém obchodě pocházejí od renomovaných výrobců a odpovídají specifikacím deklarovaným výrobcem daného výrobku, jak je uvedeno v oficiálních informačních materiálech zveřejněných výrobcem.
    6. Na výrobky nabízené v internetovém obchodě se vztahuje záruka výrobce. Pravidla záruky jsou uvedena v podmínkách, které jsou k dispozici na webových stránkách.
    7. Zákazník může zadat objednávku v internetovém obchodě, aniž by musel vytvářet zákaznický účet, a to prostřednictvím objednávkového formuláře určeného k tomuto účelu nebo e-mailem.

  6. Registrace a přihlášení k zákaznickému účtu
    1. Zákazník si může zaregistrovat zákaznický účet v internetovém obchodě při zadávání objednávky v internetovém obchodě. Registrace zákaznického účtu v internetovém obchodě je dobrovolná a bezplatná.
    2. Chcete-li si zaregistrovat zákaznický účet, vyplňte prosím objednávkový formulář a vyberte možnost „Vytvořit účet“ a zadejte heslo.
    3. Pro dokončení procesu registrace účtu zákazníka v internetovém obchodě je nezbytné, aby se zákazník seznámil s obsahem obchodních podmínek a učinil prohlášení o úmyslu tyto obchodní podmínky přijmout.
    4. Po registraci zákaznického účtu se může zákazník při zadávání objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře přihlásit ke svému účtu v internetovém obchodě zadáním přihlašovacího jména (e-mailové adresy) a hesla, které si stanovil při registraci zákaznického účtu.
    5. Smlouva o poskytování služeb zákaznického účtu v internetovém obchodě se uzavírá na dobu neurčitou od zřízení zákaznického účtu v internetovém obchodě. Zákazník může smlouvu o poskytování služby zákaznického účtu v internetovém obchodě kdykoli vypovědět bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů s jednoměsíční výpovědní lhůtou, a to zasláním výpovědi Poskytovateli služby, a to e-mailem na adresu: obchod@banketovynabytek.cz nebo písemně na adresu Poskytovatele služby uvedenou v § 1 odst. 2 bod 2 Smlouvy, a to zasláním e-mailu na adresu: obchod@banketovynabytek.cz.
    6. Pokud zákazník vypoví smlouvu o poskytování služby účtu zákazníka v internetovém obchodě, poskytovatel služeb po uplynutí výpovědní lhůty odstraní účet zákazníka z internetového obchodu.

  7. Zadávání objednávek
    1. Zákazník může zadat objednávku v internetovém obchodě 24 hodin denně, sedm dní v týdnu prostřednictvím:
      1. objednávkový formulář,
      2. e-mail.
    2. Pro zadání objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře by měl zákazník kliknout na tlačítko „Přidat do košíku“ vedle vybraného produktu a poté kliknout na symbol nákupního košíku umístěný v rámci služby. Po přesunutí tlačítka „Přidat do košíku“ by měl zákazník vybrat možnost doručení a poté kliknout na tlačítko „Pokračovat k pokladně“. Poté by měl zákazník v objednávkovém formuláři zadat požadované osobní údaje uvedené v odstavci 6 níže, zvolit způsob platby, přijmout obchodní podmínky a kliknout na tlačítko „Kupuji a platím – objednávka s povinností platby“.
    3. Před podáním objednávky za podmínek uvedených v odstavci 2 výše je nutné, aby si zákazník přečetl a přijal tyto obchodní podmínky, což potvrdí zaškrtnutím příslušného políčka před dokončením objednávky. Pokud zákazník během procesu objednávky nepřijme tyto obchodní podmínky, nemůže využít možnosti učinit nabídku na nákup produktů prostřednictvím internetového obchodu.
    4. Pokud si zákazník přeje učinit objednávku e-mailem, měl by zaslat e-mail na adresu obchod@banketovynabytek.cz, v němž uvede údaje nezbytné pro vyřízení objednávky uvedené v odstavci 6 níže, zvolený způsob platby, zboží a jeho množství a případné údaje pro vystavení faktury.
    5. Během procesu zadávání objednávky podle pravidel uvedených v odstavci 2 a odstavci 4 výše je zákazník požádán o poskytnutí svých osobních údajů nezbytných pro vyřízení a zpracování objednávky zadané v internetovém obchodě, a to vyplněním příslušných polí v objednávkovém formuláři nebo zasláním těchto údajů v e-mailu. Poskytnutí osobních údajů zákazníkem je dobrovolné, ale nezbytné pro vyřízení a doručení objednávky.
    6. Zákazník by měl během procesu objednávky uvést:
      1. jméno a doručovací adresu zákazníka,
      2. adresu elektronické pošty (e-mailovou adresu) a telefonní číslo zákazníka,
      3. volitelně jméno a příjmení příjemce a dodací adresu, pokud mají být produkty zakoupené v internetovém obchodě doručeny na jinou adresu, než je adresa zákazníka,
      4. volitelně – zákazník, který je podnikatelem nebo živnostníkem, může také uvést svou firmu, adresu podnikání a DIČ.
    7. Podání objednávky zákazníkem v souladu s pravidly uvedenými v tomto odstavci se rovná nabídce poskytovateli služeb na nákup produktů uvedených v objednávce.
    8. Poté, co zákazník učiní objednávku v souladu s podmínkami tohoto odstavce, obdrží e-mailovou zprávu o registraci objednávky zákazníka, která bude zaslána na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem.
    9. Ke každé objednávce v internetovém obchodě je přiložena faktura s DPH.
    10. Zákazník souhlasí se zasíláním faktur DPH a opravných faktur v elektronické podobě – ve formátu pdf – na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
    11. Obsah kupní smlouvy je zákazníkovi zpřístupněn v e-mailu, kterým poskytovatel služeb potvrzuje přijetí objednávky, a ve faktuře s DPH zaslané zákazníkovi.
    12. Faktura na DPH je vystavena na základě údajů, které zákazníci uvedou při objednávce.

  8. Doručení objednávky a způsob platby
    1. Poskytovatel služeb dodá předmět objednávky na místo uvedené zákazníkem v objednávce na území Polské republiky.
    2. Způsoby doručení a náklady na doručení objednávek v rámci Polské republiky nabízené Poskytovatelem služeb jsou uvedeny ve Službě v záložce „Doprava“ na adrese https://banketovynabytek.cz/transport/.
    3. Zákazník, který si přeje zaslat objednávku mimo hranice Polské republiky, je povinen kontaktovat Poskytovatele služeb před podáním objednávky e-mailem, zasláním zprávy na adresu: obchod@banketovynabytek.cz nebo telefonicky na čísle +48 662 994 172 nebo +48 728 877 668, aby získal informace o tom, zda bude zaslání objednávky mimo hranice Polské republiky možné a jaké budou jeho náklady.
    4. V případě objednání více produktů se náklady na dodání určují individuálně.
    5. V takovém případě by měl zákazník kontaktovat poskytovatele služeb e-mailem na adrese: obchod@banketovynabytek.
    6. cz nebo telefonicky na čísle +48 662 994 172 nebo +48 728 877 668, aby získal informace o konečných nákladech na doručení.
    7. Při osobním převzetí objednávky je zákazník povinen předložit poskytovateli služeb číslo objednávky.
    8. Zákazník může uhradit cenu za Objednávku následujícím způsobem:
      1. hotovost nebo kreditní kartu při osobním převzetí objednávky,.
      2. dobírka – platba kurýrovi v hotovosti při doručení objednávky,.
      3. online platba – prostřednictvím PayU – online platební služby.

  9. Odstoupení od smlouvy o prodeji výrobku
    1. Zákazník, který je spotřebitelem nebo živnostníkem a který uzavřel s poskytovatelem služeb smlouvu o prodeji produktu prostřednictvím internetového obchodu, může od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů, s výjimkou nákladů uvedených níže, s výhradou případů uvedených v oddíle 8 níže.
    2. Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy začíná běžet u Kupní smlouvy, v rámci jejíhož plnění Poskytovatel služeb dodává výrobek, ode dne převzetí výrobku Zákazníkem, který je Živnostníkem, Spotřebitelem nebo třetí osobou, která není jím určeným dopravcem, a v případě, že Kupní smlouva zahrnuje více výrobků, které jsou dodávány samostatně, po dávkách nebo částech, ode dne převzetí posledního výrobku, dávky nebo části, u ostatních smluv ode dne jejich uzavření.
    3. Zákazník, který je spotřebitelem nebo živnostníkem, nese pouze přímé náklady na vrácení výrobku, pokud poskytovatel služeb nesouhlasil s tím, že tyto náklady ponese, nebo pokud zákazníka, který je spotřebitelem nebo živnostníkem, neinformoval o nutnosti nést tyto náklady. Pokud si zákazník, který je spotřebitelem nebo živnostníkem, zvolil jiný způsob doručení než nejlevnější obvyklý způsob doručení nabízený poskytovatelem služeb, není poskytovatel služeb povinen uhradit takovému zákazníkovi dodatečné náklady, které mu vznikly.
    4. Zákazník, který je spotřebitelem nebo živnostníkem, může odstoupit od smlouvy tak, že informuje poskytovatele služeb o odstoupení od smlouvy prostřednictvím prohlášení, které může zaslat poskytovateli služeb prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Arpex, Południowa 14, 05-807 Żółwin, nebo e-mailem na adresu: obchod@banketovynabytek.cz. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, jehož vzor je uveden v příloze č. 1 těchto obchodních podmínek, není však povinné.
    5. Pro účely dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí zaslat informace o uplatnění práva spotřebitele nebo samostatného podnikatele na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty uvedené v odstavci 1 výše.
    6. Poskytovatel služeb neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy, vrátí spotřebiteli nebo samostatnému podnikateli všechny platby, které provedl, včetně nákladů na dodání výrobku. Poskytovatel služeb vrátí platbu stejným způsobem platby, který použil spotřebitel nebo samostatný podnikatel, pokud spotřebitel nebo samostatný podnikatel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který pro spotřebitele nebo samostatného podnikatele nepředstavuje žádné náklady.
    7. Spotřebitel nebo živnostník odpovídá za jakékoli snížení hodnoty výrobku, které vzniklo v důsledku použití výrobku jiným způsobem, než který byl nezbytný pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.
    8. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se spotřebiteli nebo živnostníkovi nepřiznává v případě smluv uvedených v článku 38 zákona ze dne 30 května 2014 o právech spotřebitelů (tj. Sbírka zákonů 2017, položka 683 v platném znění).

  10. Stížnosti
    1. Poskytovatel služeb je povinen poskytnout zákazníkovi výrobky bez fyzických a právních vad.
    2. Poskytovatel služeb odpovídá spotřebitelům a živnostníkům za vady zakoupených výrobků v souladu s ustanoveními zákona ze dne 23 dubna 1964 o občanském zákoníku.
    3. Stížnost zákazníka jako spotřebitele by měla obsahovat: jméno a příjmení zákazníka, adresu nebo korespondenční adresu, popis důvodů reklamace a požadavky zákazníka,
    4. Stížnost klienta jako OSVČ nebo podnikatele by měla obsahovat: jméno a příjmení klienta, název firmy, sídlo nebo korespondenční adresu, popis důvodů reklamace a požadavky klienta.
    5. Spolu s reklamací je zákazník požádán, aby poskytovateli služeb předložil doklad o zakoupení výrobku v internetovém obchodě. Může to být například kopie účtenky nebo faktury DPH, výtisk potvrzení o platbě platební kartou nebo kreditní kartou, výpis z účtu nebo jiný doklad.
    6. Zákazník může podat poskytovateli služeb stížnost ve formě:
      1. elektronicky zasláním stížnosti na e-mailovou adresu poskytovatele služeb: obchod@banketovynabytek.cz,
      2. písemně podáním stížnosti v sídle poskytovatele služeb nebo zasláním stížnosti na adresu poskytovatele služeb uvedenou v § 1 odst. 2 písm. k) výše s poznámkou „Stížnost“.
    7. Poskytovatel služeb posoudí stížnost ihned po jejím obdržení, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení stížnosti od zákazníka.
    8. Odpověď na stížnost bude zákazníkovi poskytnuta na papíře nebo jiném trvalém nosiči.
    9. Spotřebitel je oprávněn využít mimosoudní způsoby vyřizování stížností, např. využít online platformu EU pro řešení sporů, která je k dispozici na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  11. Osobní údaje a zásady používání souborů cookie
    1. Poskytovatel služeb je správcem údajů ve smyslu nařízení GDPR.
    2. V záležitostech týkajících se ochrany osobních údajů se zákazník může obrátit na poskytovatele služeb:
      1. zasláním zprávy na e-mailovou adresu poskytovatele služeb: obchod@banketovynabytek.cz,
      2. telefonicky na čísle +48 662 994 172, +48 662 360 520 nebo +48 788 710 666.
    3. Poskytovatel služeb bude shromažďovat a zpracovávat osobní údaje klienta:
      1. být spotřebitelem v podobě: jména a příjmení, e-mailové adresy, kontaktního telefonního čísla, adresy bydliště nebo poštovní adresy,
      2. jako živnostník nebo podnikatel ve formě: názvu společnosti, adresy sídla nebo korespondenční adresy, čísla NIP, jmen a příjmení osob zastupujících klienta, e-mailové adresy, kontaktního telefonního čísla.
    4. Osobní údaje zákazníka budou zpracovávány poskytovatelem služeb v rozsahu a za účelem:
      1. nezbytné pro uzavření a plnění dohody a nezbytná vypořádání v souvislosti s jejím uzavřením v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) bodem i) dohody. (b) nařízení GDPR,
      2. splnění zákonných povinností, které poskytovateli služeb ukládá polské právo, zejména daňových a oznamovacích povinností, v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
      3. pro určení, uplatnění nebo obranu proti nárokům souvisejícím s poskytováním Služeb nebo zpracováním osobních údajů – zpracování údajů je nezbytné k prosazování oprávněného zájmu Poskytovatele služeb podle čl. 6 odst. 1 písm. f) směrnice o ochraně osobních údajů, kterým je možnost určení, uplatnění nebo obrany proti nárokům,
      4. zodpovězení dotazu Zákazníka na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) RDP, tj. jako naplnění oprávněného zájmu Poskytovatele služeb, kterým je možnost zodpovězení dotazu a poskytnutí Služeb za tímto účelem,
      5. v případě dobrovolných a nepovinných souhlasů budou údaje zpracovávány také pro marketingové účely spočívající v poskytování informací o službách nabízených poskytovatelem služeb, propagačních akcích, cenících a dalších informacích, jakož i o propagačních a vzdělávacích akcích pořádaných poskytovatelem služeb, a to rovněž na základě samostatných souhlasů, prostřednictvím zpráv zasílaných na poskytnutou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) bodem i) bodem ii) zákona o využívání služeb poskytovatele služeb. (a) nařízení RIPO.
    5. Údaje zákazníků budou zpracovávány automatizovaně, a to i formou profilování. Profilování bude spočívat v tom, že se zákazníkovi případně nabídne produkt, který nejlépe odpovídá jeho potřebám, ale žádné rozhodnutí závazné pro zákazníka nebo poskytovatele služeb nebude přijato automatizovanými prostředky.
    6. Příjemci osobních údajů mohou být subjekty oprávněné k jejich přijímání na základě právních předpisů a samostatných dokumentů, např. na základě smluv, jako jsou subdodavatelé a externí subjekty, které Poskytovateli služeb poskytují služby v oblasti doručování pošty a balíků, archivace, likvidace dokumentů, tisku, IT a telekomunikací, účetnictví a financí, právních, poradenských, auditorských a revizních služeb a vymáhání pohledávek.
    7. Poskytovatel služeb poskytne osobní údaje klienta subjektům uvedeným v bodě 6 výše pouze v případě, že je to nezbytné pro plnění povinností a práv poskytovatele služeb vyplývajících mimo jiné z ustanovení platných právních předpisů.
    8. Poskytnutí osobních údajů zákazníkem je dobrovolné, ale nezbytné pro to, aby poskytovatel služeb mohl plnit své povinnosti vyplývající z plnění smluv uvedených v těchto obchodních podmínkách.
    9. Osobní údaje zákazníka budou zpracovávány po dobu nezbytnou k účelu zpracování, tj. v rozsahu:
      1. uzavření a plnění Smlouvy – až do splnění všech závazků vyplývajících ze Smlouvy oběma stranami nebo do ukončení Smlouvy, nejdéle však do doby stanovené v ustanoveních o archivaci dokumentů,
      2. splnění zákonných povinností poskytovatele služeb – do uplynutí povinností zpracování údajů vyplývajících z právních předpisů, zejména do uplynutí promlčecí lhůty pro daňové povinnosti,
      3. k zodpovězení dotazu zákazníka – do ukončení korespondence se zákazníkem týkající se dotazu položeného zákazníkem nebo do doby, než zákazník vznese námitku proti zpracování svých údajů za tímto účelem,
      4. vznášet, uplatňovat nebo se bránit nárokům – do doby, než se nároky související s poskytováním Služeb nebo nároky související se zpracováním osobních údajů promlčí,
      5. v případě dobrovolných a nepovinných souhlasů až do odvolání příslušného souhlasu.
    10. Odvolání příslušného souhlasu kdykoli však nemá vliv na zákonnost zpracování provedeného před jeho odvoláním.
    11. Poskytovatel služeb prohlašuje, že za účelem ochrany osobních údajů uplatňuje bezpečnostní opatření, která splňují požadavky platných právních předpisů, včetně požadavků stanovených v RDPD.
    12. Poskytovatel služeb prohlašuje, že nebude sdílet, prodávat, pronajímat ani zveřejňovat osobní údaje klienta jiným způsobem, než jak je popsáno v tomto odstavci, pokud takovou povinnost nevyžaduje zákon.
    13. Osobní údaje nebudou předávány do třetí země nebo mezinárodní organizaci.
    14. Poskytovatel služeb se zavazuje:
      1. zabezpečení osobních údajů pomocí vhodných technických a organizačních opatření, která zajišťují přiměřenou úroveň zabezpečení odpovídající rizikům spojeným se zpracováním osobních údajů Klienta, jak je uvedeno v článcích 32 až 36 RDPO,
      2. věnovat náležitou péči zpracování osobních údajů, které jí byly svěřeny.
    15. Poskytovatel služeb zdokumentuje každé porušení zabezpečení osobních údajů, včetně okolností porušení zabezpečení osobních údajů, jeho následků a nápravných opatření přijatých k zabránění dalšímu porušení.
    16. Poskytovatel služeb se zavazuje oznámit Klientovi jakékoli porušení zabezpečení osobních údajů, pokud by toto porušení zabezpečení osobních údajů mohlo mít za následek riziko porušení práv a/nebo svobod Klienta.
    17. Zákazník má právo na přístup k obsahu svých údajů a právo na opravu, výmaz, omezení zpracování, právo na přenositelnost údajů, právo vznést námitku, právo kdykoli odvolat souhlas, aniž by byla dotčena zákonnost zpracování prováděného na základě souhlasu před jeho odvoláním.
    18. Zákazník má právo podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů, pokud se domnívá, že zpracování osobních údajů porušuje ustanovení platných právních předpisů.
    19. Poskytovatel služeb prohlašuje, že webové stránky používají soubory cookie, což jsou malé šifrované textové soubory uložené v počítači nebo jiném zařízení klienta.
    20. Soubory cookie obvykle obsahují název webové stránky, ze které pocházejí, čas, kdy jsou uloženy v koncovém zařízení, a jedinečné číslo.
    21. Soubory cookie ukládají informace o preferencích Klienta, což Poskytovateli služeb umožňuje přizpůsobit Stránky požadavkům Klienta.
    22. Informace poskytované soubory cookie pomáhají Poskytovateli služeb analyzovat používání Stránek Klientem, aby mohl Stránky přizpůsobit požadavkům Klienta.
    23. Poskytovatel služeb používá soubory cookie k zapamatování informací, které lze použít ke shromažďování statistik o návštěvách webových stránek.
    24. Poskytovatel služeb neukládá žádné údaje, které by mohly být použity k identifikaci zákazníka prostřednictvím souborů cookie.
    25. Poskytovatel služeb používá na webových stránkách následující typy souborů cookie:
      1. výchozí soubory cookie webových stránek s informacemi o aktuální relaci zákazníka. Platnost tohoto souboru cookie vyprší, když opustíte službu.
      2. Google Analytics: _utma; _utmb; _utmc; _utmz: tyto soubory se používají ke shromažďování anonymních informací o zákaznících webových stránek, včetně: počtu zákazníků, polohy zákazníků, stránek navštívených zákazníky. Pokud chce zákazník odmítnout poskytování výše uvedených údajů službě Google Analytics, postupujte podle níže uvedeného odkazu: Nástroje Google.
    26. Pokud má zákazník zájem odmítnout používání souborů cookie, měl by odpovídajícím způsobem změnit režim webového prohlížeče, který používá. Poskytovatel služeb níže uvádí příklady, jak změnit nastavení nejoblíbenějších prohlížečů:
      1. pro Microsoft Internet Explorer: klikněte na nabídku „Nástroje“ a poté na „Možnosti Internetu“.
      2. Klikněte na ikonu „soukromí“. Najděte nabídku „cookies“ a vyberte příslušnou hodnotu.
      3. pro Operu 6.0 a novější: Vyberte nabídku „Soubor“ -> „Nastavení“, Soukromí.
      4. pro Mozilla Firefox: klikněte na nabídku „Nástroje“, poté na „Možnosti internetu“, klikněte na ikonu „soukromí“, najděte nabídku „cookies“ a vyberte příslušnou hodnotu.
      5. pro Chrome: klikněte na nabídku „Nastavení“, dole klikněte na „Upřesnit“, přejděte do sekce „Soukromí a zabezpečení“, klikněte na „Nastavení obsahu“, klikněte na „Soubory cookie“.
      6. Poskytovatel služeb upozorňuje, že souhlas s používáním souborů cookie na webových stránkách je zcela dobrovolný, avšak pokud je klient odmítne používat, může to způsobit poruchy ve fungování webových stránek.

  12. Závěrečná ustanovení
    1. Obsah obchodních podmínek si může zákazník kdykoli opravit tak, že si je vytiskne, uloží na trvanlivé médium nebo si je kdykoli stáhne z webových stránek.
    2. Webové stránky obsahují informace a materiály (např. text, grafiku, loga, fotografie, datové soubory) chráněné autorskými právy a/nebo právy průmyslového vlastnictví. Zákazník smí tyto informace a materiály používat pouze pro svou osobní potřebu. Použití informací a materiálů v jiném rozsahu, než je uvedeno v předchozí větě, vyžaduje písemný souhlas poskytovatele služeb.
    3. Poskytovatel služeb je oprávněn změnit podmínky v případě, že existuje alespoň jeden závažný důvod, kterým může být:
      1. změna právní situace, která vede k nutnosti změnit nařízení,
      2. rozhodnutí soudu, rozhodnutí nebo jiný závazný akt orgánu veřejné správy, který vede k nutnosti změnit nařízení,
      3. změna systému IT služby, která vyžaduje změnu ustanovení podmínek služby,
      4. zlepšení bezpečnosti nebo úrovně ochrany osobních údajů ze strany poskytovatele,
      5. zavádění nových produktů a služeb,
      6. rozšíření nebo zlepšení funkčnosti stávajících služeb nebo produktů,
      7. odhlásit se z určitých služeb nebo produktů nabízených prostřednictvím Služby,
      8. potřebu vyjasnit ustanovení obchodních podmínek nebo provést redakční změny, které nebudou mít negativní vliv na obsah práv a povinností zákazníka.
    4. V případě změn obchodních podmínek bude každý zákazník informován o obsahu změn obchodních podmínek 14 (čtrnáct) kalendářních dnů před jejich účinností zveřejněním zprávy o změně obchodních podmínek na webových stránkách.
    5. Změněné obchodní podmínky nemají vliv na práva nabytá zákazníkem.
    6. Změněné Obchodní podmínky nabývají pro Zákazníka účinnosti po uplynutí 14 (čtrnácti) dnů ode dne zpřístupnění informací o změnách provedených v Obchodních podmínkách na Webových stránkách v souladu se zásadami uvedenými v bodě 4 výše, pokud Zákazník nepodá Poskytovateli služeb písemnou námitku před uplynutím této lhůty. Podání námitky zákazníkem se rovná ukončení smlouvy o poskytování služby účtu zákazníka v internetovém obchodě.
    7. Ve věcech, které nejsou upraveny v tomto dokumentu, se použijí ustanovení polského práva.
    8. Tato nařízení vstupují v platnost dnem 1.1.2021

Příloha 1 jednacího řádu – Odstoupení od smlouvy (PDF)